Brezplačna dostava za naročila nad 60 €. NAROČILA DO 14 ure, bodo odpremljena še isti dan
(dostava naslednji delovni dan pon-pet)
O podjetju

Podjetje CETIX d.o.o. je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1992 v Ljubljani kot družba z omejeno odgovornostjo.

Ustanovljeno je bilo z namenom zastopanja in prodaje vulkanizerskega repromateriala in strojev. Na slovenskem trgu zastopa svetovno uveljavljene proizvajalce najvišjih kakovostnih razredov iz tega področja, katerih osnovna vodila so kvaliteta proizvodnje, vzdržljivost izdelkov in brezpogojna zanesljivost. Na takšen način želi podjetje po svojih močeh prispevati k varnosti na slovenskih cestah, hkrati pa poskrbeti tudi za zadovoljstvo in udobje voznikov ter zahvaljujoč novim tehnologijam, kar se da prijetno in hitro delo vulkanizerskih mojstrov.

Podjetje Cetix zastopa na slovenskem trgu več kot petnajst pogodbenih partnerjev iz tujine. Kmalu po ustanovitvi, leta 1992 si je podjetje pridobilo zastopstvo za Slovenijo ameriškega podjetja TECH, ki že več kot 60 let slovi po najkvalitetnejših znamkah vulkanizerskega repromateriala in orodja.

Sklenitev zastopstva s podjetjem Tech je podjetju Cetix omogočilo začetni zagon za poslovanje na slovenskem trgu. S širitvijo poslovanja je podjetje Cetix sklenilo zastopstva še z mnogimi evropskimi podjetji in tako dodatno razširilo ponudbo.

ZASTOPSTVA:

  • TECH (krpe)
  • SCHRADER (ventili tubeless)
  • HOFMANN (balansirne uteži)
  • PERFECT (balansirne uteži)
  • GEWICHTE (balansirne uteži)
  • SICAM (premontirni in centrirni stroji)
  • GIULIANO (premontirni in centrirni stroji)
  • TECHNO VECTOR (3D avto-optike)
  • BRAIN BEE (stroji za polnenje avto-klim)
  • OMER (škarjasta dvigala)
  • EAE (škarjasta in dvostebrna dvigala)
  • MECHANIX (zaščitne rokavice)
  • PASQUIN (mobilna dvigala za težke obremenitve)
  • SNIT (mobilna dvigala za težke obremenitve)
  • ATEK (stroji za ravnanje platišč)
  • LAMCO (vulkanizerske preše, bazeni)
  • PSO France (narezovalci profila pnevmatik)
  • MA-FRA (avto-kozmetika)

Prodaja različnih blagovnih znamk na tem področju je zaradi različnih profilov kupcev in tudi zaradi cenovne raznolikosti proizvodov, nujno potrebna. Zato je sklenitev zastopstva z večjim številom tujih proizvajalcev podjetju prinesla veliko prednost. Predvsem pa podjetje pri tem zagotavlja celostno ponudbo na trgu.